Általános Szerződési Feltételek – Bizsu Átváltoztatás
1. Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Kövesdi Csilla Írisz

A szolgáltató székhelye: 1172, Budapest Tarcsai út 30/a

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,

rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info(kukac)bizsuatvaltoztatas.hu

Telefonszáma: 0620/2365636

Adatvédelmi nyilvántartási száma: megtalálható az Adatvédelmi Nyilatkozatban

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: 3in1 Hosting Bt.

Szolgáltatás és webáruház címe: www(pont)bizsuatvaltoztatas(pont)hu

 

Értelmezés:

A szolgáltatás igénybe vevő továbbiakban Vásárló, Felhasználó.

Bizsu Átalakítás és Bizsu Javítás továbbiakban Szolgáltatások.

 

2. Általános rendelkezések:

2.1. A jelen szabályzat 2015. május 12. napjától hatályos és visszavonásig érvényes. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 10 nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

2.2. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett Szolgáltató oldalakra vagy webshop oldalra, vagy azok tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a honlapnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a szolgáltató oldalak használatára.

2.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Szolgáltató oldalak, beleértve a webáruház oldalt, azok bármely részletei és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a Szolgáltató oldalakon megjelenített tartalom – beleértve a webáruház oldalt is – bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

2.4.  Jelen Szabályzat értelmezésére, valamint a jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

 

3. Adatvédelem

3.1. A szolgáltatás igénybevételekor és a webáruházból való vásárlás igénybevételekor szükség van bizonyos adatok megadására a rendelés jellegéből adódóan. Szolgáltató biztosítja Felhasználót, hogy adatait bizalmasan kezeli, harmadik félnek nem adja ki. Ez alól kivétel a szállítást biztosító és a fizetést lehetővé tevő társaságok, amelyek csak azokat az információkat kapják meg amelyek a rendelés zavartalan véghezviteléhez szükségesek.

3.2. Szolgáltató a személyes adatokat a Személyes Adatok Védelmére vonatkozó hatályos jogszabályok előírásainak megfelelően kezeli.

3.3. A vásárlásokról, reklamációkról szóló adatok bizalmasak és ugyanazok az előírások vonatkoznak rájuk, mint a személyes adatokra.

3.4. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bizonyos kedvezmények, újdonságok vagy más marketing tevékenységekről való értesítés érdekében Vásárló bizonyos személyes adatait felhasználhassa.

3.5. Vásárlónak joga van írásban bejelenteni személyes adatai megváltoztatását.

3.6. Vásárló bármikor Szolgáltató tudtára adhatja, ha nem kíván több hírlevelet kapni, az ide vonatkozó e-mailek végén minden esetben megtalálja az útmutatót, hogyan iratkozhat le a hírlevelekről.

3.7. Vásárló bármikor megtilthatja a Szolgáltatónak, hogy felhasználja személyes adatait marketing vagy egyéb tevékenységekhez.

4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

4.1. 1. Szolgáltatások köre: A megrendelhető szolgáltatások díjai forintban értendőek és tartalmazzák az Áfát. A díjak a  szolgáltatási oldalakon kerülnek feltüntetésre. A szolgáltatási díjak az egyszeri postaköltséget tartalmazzák, amennyiben a számla kiegyenlítése átutalással történik. Az utánvétes fizetés esetén a postaköltség a Magyar Posta mindenkori díjszabályzatának alapján, a Magyar Posta mindenkor hatályos szolgáltatási díjainak alapul vételével kerül kiszámításra.

4.1.2. A Szolgáltatói oldalakon a szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás nevét, leírását.

4.2.1. Megvásárolható termékek köre: A megjelenített termékek kizárólag olnline rendelhetőek meg. A termékek árai forintban értendőek és tartalmazzák az Áfát. A postaköltséget nem tartalmazza a termékek ára. A postaköltség a Magyar Posta mindenkori díjszabályzatának alapján, a Magyar Posta mindenkor hatályos szolgáltatási díjainak alapul vételével kerül kiszámításra.

4.2.2.  A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékről fotót jelenített meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, a számítógépek eltérő színfelbontásai, valamint a képrögzítési eljárás hibái miatt. Azokban az esetekben, amikor a képek illusztrációként szerepelnek, a termék előrendelhető.

4.3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

5. Rendelés menete

5.1. Szolgáltatások igénybevételekor:

  1. Felhasználó kiválasztja a szolgáltatást, amit igénybe kíván venni: Bizsu Átalakítás vagy Bizsu Javítás
  2. Felhasználó kiválasztja a Fő szolgáltatások Alkategóriáit
  3. Felhasználó a valóságnak megfelelő adatokkal kitölti a megrendelő űrlapot.
  4. Felhasználó kiválasztja a fizetési módot. Ezek lehetnek: Banki előreutalás (az elkészülésről szóló értesítést követő, de a postára adást megelőzően történő átutalás), vagy Postai utánvét
  5. Szállítási költség: Egyszeri szállítási költség a szolgáltatások árában benne van, amennyiben a fizetés átutalással történik. A postai utánvét díja Magyar Posta mindenkori díjszabályzatának alapján, a Magyar Posta mindenkor hatályos szolgáltatási díjainak alapul vételével megfelelően kerül kiszámításra.
  6. Fizetendő összeg az Alkategória kiválasztásakor egy meghatározott összeg, amit a Felhasználó elfogad a szolgáltatás igénybe vételével. A Felhasználó a szolgáltatásról kiállított számlát postai úton kapja meg.
  7. Az adatok megadását követően Felhasználó a „Megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. Felhasználó megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban. Felhasználó a megrendeléséről, az abban elküldött adatokról elektronikus levél formájában visszaigazolást kap az általa megadott levelezési címre. Felhasználó, amennyiben levelezőrendszere a visszaigazolást spam-nek, azaz kéretlen küldeményként azonosítja, köteles gondoskodni a szükséges beállítások módosításáról, ellenkező esetben veszélyezteti a szolgáltatással kapcsolatos levelezés zavartalanságát. Felhasználó a Megrendelésben elküldött adatait utólag a rendeles(kukac)bizsuatvaltoztatas.hu  e-mail-ben tudja módosítani.

5.2. Webáruházból való rendelés esetén:

  1. Felhasználó, továbbiakban Vásárló kiválasztja a termékeket, amelyeket a “Kosárba rakom” gombbal tud a kosárba helyezni. Vásárló több terméket is tud egyszerre vásárolni, de minden termékből csak egyet.
  2. A kosár tartalma bármikor megtekinthető.
  3. Vásárló a valóságnak megfelelő adatokkal kitölti a megrendelő űrlapot.
  4. Felhasználó kiválasztja a fizetési módot. Ezek lehetnek: Banki előreutalás (az elkészülésről szóló értesítést követő, de a postára adást megelőzően történő átutalás), vagy Postai utánvét
  5. Szállítási költség: Egyszeri szállítási költség  490 Ft, amennyiben a fizetés átutalással történik. A postai utánvét díja 1135 Ft.
  6. Fizetendő összeg a megrendelés végén összegződik a Megrendelő űrlapon. A Felhasználó a szolgáltatásról kiállított számlát postai úton kapja meg.
  7. Az adatok megadását követően a Vásárló a „Megrendelem” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. Vásárló megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban. Vásárló a megrendeléséről, az abban elküldött adatokról elektronikus levél formájában visszaigazolást kap az általa megadott levelezési címre. Vásárló,  amennyiben levelezőrendszere a visszaigazolást spam-nek, azaz kéretlen küldeményként azonosítja, köteles gondoskodni a szükséges beállítások módosításáról, ellenkező esetben veszélyezteti a szolgáltatással kapcsolatos levelezés zavartalanságát. Vásárló a Megrendelésben elküldött adatait utólag a zsubi
  8. (kukac)bizsuatvaltoztatas.hu e-mail címen tudja módosítani.
  9. A visszaigazoló e-mailban foglaltak szerint a Vásárló előzetes választásának megfelelően a megrendelt termék(ek) és a szállítás együttes összegét az e-mailben szereplő bankszámlára átutalással megfizeti, vagy a termék(ek) készhezvételekor a szállítónak utánvétes formában a termék átadásakor készpénzben fizeti meg.

5.3. Felhasználó másik rendelés feladásával tud hiányzó terméket hozzátenni a korábbi rendeléséhez mindaddig, ameddig a termék kiszállítása meg nem kezdődik, de legfeljebb a rendelés elküldésétől számított 3 naptári napig. A megjegyzés rovatban kérheti a korábbi rendeléshez csatolását.

 5.4. A szállítás a Magyar Posta igénybevételével történik. Minden esetben védőborítékban, ajánlott küldeményként.

5.5. Felhasználó e-mailben a megrendelést követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

6. A megrendelések feldolgozása és teljesítése

6.1. A Szolgáltatói felület és a Webáruház a nap 24 órájában a Felhasználó rendelkezésére áll, rendelését bármikor leadhatja.

6.2. A megrendelések feldolgozása 12 órától 20 óráig történik.

6.3. Szolgáltató a szolgáltatás igénybevétele esetén a termék kézhezvételétől számított 15 munkanapon belül teljesíti a megrendelést.

6.4. Webshopban történő rendelés esetén a szolgáltató 3-5 munkanapon belül postára adja a megrendelés tárgyát képező terméket vagy termékeket.

6.5. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató a Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 30 napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

6.6. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

7.Elállás joga

7.1. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

7.2. A szerződéstől való elállás esetén szükséges ezen időn belül a szerződéstől való elállásra vonatkozó kérvényt benyújtani e-mailben, fel kell tüntetni a számla számát és a bankszámla számát. Ha a vásárló eláll a vásárlási szerződéstől, köteles kifizetni a termék visszaszállításának költségét.

7.3. A terméknek teljesíteni kell az alábbi feltételeket:

7.3.1. A termék az eredeti, nem károsult csomagolásban kell, hogy legyen.

7.3.2. A termék nem lehet sérült.

7.3.3. A termék nem lehet használt.

7.3.4. A termék nem lehet hiányos.

7.3.5. A terméket a vásárlási bizonylattal együtt kell visszaküldeni.

7.3.6. Ha esetleg a termék, vagy a vásárlási bizonylat a visszaszállítás során elveszne, Szolgáltató nem vállal érte felelősséget. Felhasználó kötelessége becsomagolni úgy, hogy a termék és a vásárlási bizonylat ne sérülhessen a szállítás során.

7.4. Ha minden a 7.3. pontban említett feltétel teljesül, akkor a termék áráért fizetett összeg, a termék visszaérkezése után 14 napon belül visszautalásra kerül a Felhasználó bankszámlájára.

7.5. Ha valamely a 7.3 pontban említett feltétel nem teljesül, akkor a felsorolt okok miatt a Szolgáltató nem tudja elfogadni a vásárlási szerződéstől való elállást és a termék visszaküldésre kerül a Felhasználónak, és az ezzel járó költségeket a Felhasználónak kell megfizetnie. Amennyiben a termék nem érkezik meg Szolgáltatóhoz, úgy a termék Felhasználónak történő visszaküldésére sem kerülhet sor.

8.Garancia, jótállás

8.1. Szolgáltató a webáruházban vásárolt termékekre 6 hónap garanciát vállal. A garancia érvényesítéséhez szükség van a számla bemutatására, amelyet a meghibásodott termékkel együtt kell visszaküldeni a Szolgáltató megadott címére.

8.2. A garancia nem vonatkozik a termék nem megfelelő vagy felelőtlen használatából adódó hibákra. Ebben az esetben Szolgáltató térítés ellenében megjavítja a hibás terméket.

8.3. A garanciával kapcsolatos ügyek intézése e-mailben történik.

9.Vegyes rendelkezések

9.1. Ha jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.

9.2. Amennyiben szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármely jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

10.Panaszkezelés

10.1. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.

 10.2. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Felhasználónak mégis valamilyen panasza lenne a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy a panaszt elsődlegesen e-mail címen tudja megtenni, a Kapcsolat oldalon található elérhetőség egyikén.

11.Egyéb rendelkezések a szolgáltatásokkal kapcsolatban

11.1. Felhasználó által küldött termék a Felhasználó tulajdonát képezi. Annak átalakítása során a fel nem használt darabok továbbiakban a Szolgáltató tulajdonába kerülnek. Szolgáltató ezek után azokat szabadon felhasználhatja más termékek készítésekor. A Szolgáltató által a termékhez hozzáadott darabok továbbiakban a Felhasználó tulajdonát képezik, arra a Szolgáltató továbbiakban igényt nem tart.

11.2. Felhasználó által küldött képek a termékről nem kerülnek továbbításra harmadik fél részére, kizárólag Szolgáltató használja azokat a termék vizsgálatára és információ gyűjtésére.

11.3. Szolgáltató által a késztermékről visszaküldött képeket Felhasználó nem értékesítheti, nem használhatja fel olyan marketing célokra, amelyek a Szolgáltatót hátrányos helyzetbe hozzák.

 

Vásárló a szolgáltatások igénybevételekor vagy webáruházból való vásárláskor az Általános Szerződési Felek elfogadásának bepipálásával elfogadja adatainak a 11. pontban rögzített felhasználását, és a szolgáltatás igénybevételének feltételeit.

Budapest, 2015. május 12